مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 15:152023-01-25اقتصادي

سیستم گرمایشی مدارس رزن مشکلی ندارد


فرماندار رزن از اختصاص 50 میلیارد تومان اعتبار از محل منابع اعتباری مختلف برای آموزش و پرورش این شهرستان خبر داد گفت: خوشبختانه سیستم گرمایشی مدارس رزن مشکلی ندارد.

- علی اصغر غفاری آثار چهارشنبه 5 بهمن ماه در شورای آموزش و پرورش شهرستان رزن، اظهار کرد: پروژه های خوبی برای شهرستان رزن در حوزه آموزش و پرورش دیده شده و از منابع مختلف اعتبارات سفر، ملی و اعتبارات شهرستان 50 میلیارد تومان برای این حوزه اختصاص داده شده که با تخصیص این اعتبارات پروژه های هدف گذاری شده اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به پروژه استخر دانش آموزی شهرستان با پیشرفت کمتر از 12 درصد، گفت: در سفر ریاست جمهوری به استان برای تمام پروژه های مانده از سال 1370 به بعد موفق به اخذ اعتبار شدیم و تنها پروژه استخر دانش آموزی شهرستان به علت پیشرفت عمرانی پایین برای آن اعتبار اختصاص داده نشد که با پیگیری لازم موفق به اخذ اعتبار برای این پروژه شدیم.

غفاری آثار اعتبارات شهرستان رزن از محل سفر را 858 میلیارد تومان برشمرد و تصریح کرد: شهرستان رزن با توجه به شاخص هایی که دارد موفق شد بالاترین اعتبارات کشور را از اعتبارات سفر اخذ کند.

وی با بیان اینکه در شهرک های جدید شهر رزن بیشترین کاربری برای آموزش و پرورش دیده شده است، خاطرنشان کرد: در بحث آسفالت مدارس در زمینه منابع از ظرفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستم گرمایشی مدارس رزن مشکلی ندارد

سیستم گرمایشی مدارس رزن مشکلی ندارد