مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 15:152023-01-25اقتصادي

نشست مطالبه گران و فعالان رسانه ای استان همدان برگزار شد


نشست مطالبه گران و فعالین رسانه ای استان همدان با حضور مسئولان مربوطه و تنی چند از فعالان رسانه ای استان همدان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت استان همدان در این جلسه با عنوان اینکه به شکایت خودرو در سازمان صمت همدان رسیدگی می شود، اظهار کرد: متأسفانه نظام توزیع شفاف نیست، و گاهاً گران فروشی، قاچاق و عرضه کالای تاریخ گذشته را شاهد بودیم.

مرتضی بیدآبادی افزود: در سال 88 سامانه جامع تجارت راه اندازی شد که در سال 96 استارت اصلی کار زده شد و در دولت جدید مورد توجه ویژه قرار گرفت و بخشی از نظارت ها هوشمند شد و انبارها و واحدهای صنفی با سامانه تجارت و انبارها رصد می شود.

وی به قیمت گذاری و رصد قیمت اشاره کرد و افزود: سود زنجیره توزیع را به جهاد اعلام می کنیم و تبادلات مالی به اداره صمت مربوط می شود.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت استان همدان با اعلام اینکه طبق آمار سال گذشته 70 درصد پرونده های نظارت را سازمان صمت پیگیری می کرد، ادامه داد: رصد روزانه مورد نظر بوده و روستاهای استان در طول سال چند بار رصد می شوند.

وی به سامانه 124 امور بازرسی صمت در کل استان اشاره کرد که در خصوص شکواییه جهاد کشاورزی و سایر و حوزه های مرتبط فعالیت دارد و افزود: تماس ضبط شده و کد رهگیری اعل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست مطالبه گران و فعالان رسانه ای استان همدان برگزار شد

نشست مطالبه گران و فعالان رسانه ای استان همدان برگزار شد