مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 15:052023-01-25اقتصادي

سه پارک تخصصی در سطح منطقه 2 تبریز احداث می شود


شهردار منطقه 2 تبریز از احداث سه پارک با عناوین تخصصی طی سال آینده خبر داد و گفت: در سطح منطقه 2 13 پارک و بوستان وجود دارد که در سال جاری اقدام به تامین روشنایی و تعمیرات مورد نیاز شده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار منطقه 2 تبریز از احداث سه پارک با عناوین تخصصی طی سال آینده خبر داد و گفت: در سطح منطقه 2 13 پارک و بوستان وجود دارد که در سال جاری اقدام به تامین روشنایی و تعمیرات مورد نیاز شده است.

موسی علیپور، چهارشنبه پنجم بهمن ماه، در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه در بودجه سال آینده اعتبار 60 میلیارد تومانی برای احداث و تجهیز این پارک ها در نظر گرفته شده است، افزود: یکی از پارک ها در شهرک رجایی شهر با مساحت هشت هزار و 500 متر احداث می شود و یک پارک نیز در آخر خیابان یاغچیان با مساحت 18 هزار و 500 متر با موضوع کلینیک گل و گیاه ساخته می شود.

علیپور با اشاره به اینکه شهرداری منطقه 2 در احداث پارک های تخصصی فعالیت جدی دارد، ادامه داد: پارک معین به صورت یک پارک تخصصی به همراه کافه کتاب برای استفاده اهالی فرهنگ و ادب شهر تبریز احداث خواهد شد.

شهردار منطقه 2 تبریز در تشریح برنامه های فرهنگی سال آتی این منطقه، اظهار کرد: رویکرد جدید منطقه، تخصصی کردن فرهنگسراهای سطح حوزه است کما اینکه اولین فرهنگسرای ویژه کودکان نیز در منطقه 2 شروع بکار کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه پارک تخصصی در سطح منطقه 2 تبریز احداث می شود

سه پارک تخصصی در سطح منطقه 2 تبریز احداث می شود