مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 15:052023-01-25اقتصادي

بانک های کردستان سه هزار و 400 میلیارد تومان منابع مازاد دارند


سه هزار و 400 میلیارد تومان منابع بانکی استان مازاد است لذا پرداخت این منابع به واحدهای تولیدی و اقتصادی استان می تواند منجر به تحرک و تحول در استان منجر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، عیسی هواسی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی بانک های استان کردستان، با اشاره به اینکه کردستان با کمبود منابع بانکی مواجه نیست، تصریح کرد: بانک ها موظفند منابع مازاد بانکی را به طرح های مولد و اقتصادی استان که به رشد و توسعه استان کمک می کند اختصاص دهند.

وی تاکید کرد: منابع قرض الحسنه طبق قانون و شرع باید در بخش قرض الحسنه مصرف شود.

وی همچنین عملکرد بانک ها را در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری ضعیف توصیف کرد و گفت: بانک ها موظفند در زمینه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به وظایف خود عمل کنند در غیر این صورت قانونا با آنها برخورد خواهد شد.

وی توسعه متوازن در استان را ضروری برشمرد و گفت: در این راستا بانک ها موظفند با پرداخت تسهیلات به بخش های مختلف به توسعه متوازن در استان کمک کنند نه اینکه  پرداخت تسهیلات به یک بخش منجر به ضعف سایر بخش های شوند.

مدیرکل بازرسی استان کردستان گفت: سه هزار و 400 میلیارد تومان منابع بانکی استان مازاد است لذا پرداخت این منابع به واحدهای تولیدی و اقتصادی استان می تواند منجر به تحرک و تحول در استان منجر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک های کردستان سه هزار و 400 میلیارد تومان منابع مازاد دارند

بانک های کردستان سه هزار و 400 میلیارد تومان منابع مازاد دارند