مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 14:552023-01-25بين الملل

بن سلمان مقام امنیتی ارشد را سر به نیست کرد!


یک شخصت فعال عربستانی فاش کرد که «محمد بن سلمان» ولیعهد جوان سعودی یک مسئول بلندپایه امنیتی عربستان را به خاطر مخالفت با خودش سر به نیست کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، پایگاه خبری سعودی لیکس نوشت: عبدالحکیم الدخیل فعال عربستانی با انتشار ویدئویی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: عربستان سعودی، پادشاهیِ سرکوب و ظلم و ستم است که حذف افسران و شخصیت های نظامی آن در بحبوحه درگیری ها بین شاهزادگان و مقامات بارها تکرار شده است.

الدخیل افزود که یکی از مقامات حذف شده در رژیم سعودی، سپهبد سعود بن عبدالعزیز بن هلال است که سال ها پیش و پس از مسوولیت بن سلمان به طرز مرموزی از صحنه ناپدید شد.

وی اظهار داشت که بن هلال چندین منصب بالای امنیتی داشت و به داشتن روابط خوب با محمد بن نایف ولیعهد سابق معروف بود، همین مساله باعث شد که با روی کار آمدن بن سلمان، هدف حذف قرار گیرد.

پایگاه سعودی لیکس سیاست حذف مخالفان و تعقیب قضایی آنها در سراسر دنیا را یک رویکرد ثابت در رژیم سعودی برای تداوم ظلم و حکومت سرکوبگرانه دانست و علاوه بر افشاگری درباره حذف مسئول بلندپایه امنیتی سعودی به دست بن سلمان، به موارد دیگری از حذف مخالفان و تهدید و بدنام کردن آنها در سطح جهان اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بن سلمان مقام امنیتی ارشد را سر به نیست کرد!

بن سلمان مقام امنیتی ارشد را سر به نیست کرد!