مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 14:552023-01-25اقتصادي

کاهش 10هزارتومانی قیمت مرغ در کردستان


رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان از کاهش 10هزار تومانی قیمت مرغ نسبت به قیمت مصوب در استان خبر داد.

- پیمان اسکندری در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: قیمت هر کیلو مرغ در استان نسبت به قیمت مصوب 10 هزار تومان کاهش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه میانگین قیمت هر کیلوگرم از گوشت های توزیعی حدود 150 هزار تومان است، افزود: به منظور تنظیم بازار گوشت قرمز در سطح استان، 200 تن گوشت گوساله منجمد و 100 تن گوشت گوسفند منجمد در استان توزیع می شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان خاطرنشان کرد: این طرح از 10 روز پیش شروع شده و تاکنون قریب به 85 تن از طریق فروشگاه های زنجیره ای  و مباشرین مربوطه در نقاط مختلف مرکز استان و شهرستان های تابعه توزیع شده است.

اسکندری تصریح کرد: سالانه در استان کردستان 100 هزارتن گوشت مرغ تولید می شود که 45 هزار تن آن در استان مصرف و 55 هزارتن به سایر استان های همجوار صادر می شود.

وی  اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و 271 تن مرغ منجمد و 365 تن گوشت قرمز منجمد در راستای تنظیم بازار در استان توزیع شده است.

اسکندری خاطرنشان کرد: چون در استان میزان تولید گوشت مرغ و قرمز گرم به اندازه کافی وجود دارد، میزان توزیع منجمد آن نسبت به دیگر کالاها کمتر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 10هزارتومانی قیمت مرغ در کردستان

کاهش 10هزارتومانی قیمت مرغ در کردستان