مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 14:502023-01-25سياسي

اعتکاف روزنه جذب قشر خاکستری باشد / لزوم برپایی اعتکاف های تخصصی


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با تاکید بر ابتکار و خلاقیت در اجرای برنامه های فرهنگی و به ویژه اعتکاف گفت: باید اعتکاف را روزنه ای برای جذب قشر خاکستری قرار دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مهدی فوقی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد اعتکاف شهرستان اصفهان ضمن گرامیداشت مناسبت های ماه رجب، به تبیین نقش انقلاب اسلامی در رشد فضاهای تربیتی پرداخت و گفت: قبل از انقلاب چنین فرصت های تربیتی بر نسل جوان فراهم نبود و یکی از برکات انقلاب اسلامی توجه بیش از پیش به برگزاری اعتکاف مخصوصاً در قشر جوان است و هر سال با رشد قابل توجهی در بین جوانان و دانشجویان همراه بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: مجموعه های فرهنگی و موثرین عرصه های تربیتی باید بیشتر از گذشته به نقش خودشان بیندیشند و برای حضور خلّاقانه و ابتکاری در عرصه های فرهنگی نو و جدید و فضاهایی مانند پارک ها، سینماها، مکان های مفرح و بازی های رایانه ای و امثال آن برنامه ریزی کنند.

وی تشکیل اتاق فکر فرماندهی در فعالیت های فرهنگی و اجتماعی را ضروری دانست و خاطر نشان کرد: از آنجایی که دشمن همواره تاکتیک های خودش را تغییر می دهد، ما هم باید برای جذب بیشتر جوانان و نوجوانان به مسجد، اولویت ها و برنامه های خود را مورد بازنگری و نسبت به ذائقه مخاطب قرار ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتکاف روزنه جذب قشر خاکستری باشد / لزوم برپایی اعتکاف های تخصصی

اعتکاف روزنه جذب قشر خاکستری باشد / لزوم برپایی اعتکاف های تخصصی