مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 14:352023-01-25پزشكي

ضریب اشغال 42درصدی تخت های بیمارستانی در بیمارستان دامغان


سرپرست بیمارستان ولایت شهرستان دامغان ضریب اشغال تخت های بیمارستانی در این بیمارستان را 42درصد اعلام کرد.

- دکتر سیدحسن تقوی 5 بهمن ماه در گفت وگو با خبرنگاران بااعلام این خبر اظهار کرد: از ابتدای سال 1401 تا پایان آذر ماه سال 25 هزار و 903 مراجعه کننده به اورژانس بیمارستان ولایت مراجعه کردند که از این تعداد 18 هزار و 800 مراجعه کننده به صورت سرپایی درمان شدند.

سرپرست بیمارستان ولایت شهرستان دامغان از بستری شدن هفت هزار و 103 بیمار در این بیمارستان دولتی در سال جاری خبر داد و افزود: از ابتدای امسال از شروع زمستان در مجموع یک هزار و 952 عمل جراحی در این بیمارستان انجام شده است.

دکتر تقوی با اشاره به اشغال کمتر از نیمی تخت های این بیمارستان در این 9ماهه گفت: درصد اشغال تخت در این بیمارستان بطور میانگین برابر 42.

43 درصد بوده است.

وی افزود: حدود 20 هزار نفر نیز در این مدت به کلینیک تخصصی برادران رضایی شهرستان دامغان مراجعه و خدمت درمانی دریافت کردند.

وی با اشاره به وجود تخصص های مختلف در شهرستان ادامه داد: در این شهرستان به طور میانگین 50 پزشک در تخصص های مختلف شامل داخلی، اطفال، اعصاب و روان، انکولوژی، قلب وعروق، زنان و زایمان، غدد، جراحی عمومی، جراحی مغز و اعصاب، عفونی، طب سنتی، مغز و اعصاب و سونوگرافی ارائه خدمت در سال جاری ارائه خدمت کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضریب اشغال 42درصدی تخت های بیمارستانی در بیمارستان دامغان

ضریب اشغال 42درصدی تخت های بیمارستانی در بیمارستان دامغان