مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 14:352023-01-25اقتصادي

اگر برنده نشویم، تکلیف چیست؟


شرط دارا بودن وجه خودرو پیش از ثبت نام طرح های فروش خودروسازان در حالی قطعی و اعمال می شود که تعداد زیادی از مردم از این محدودیت جدید گلایه مند هستند اما تعدادی هم آن را واقعا راه حلی برای هموارتر شدن راه برای متقاضیان واقعی می دانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اجرایی شدن شرط بلوکه شدن وجه خودروها در طرح های فروش خودروسازان به عنوان پیش شرط ثبت نام، علیرغم اینکه با هدف واقعی تر شدن تقاضاها و حذف دلالان برنامه ریزی شده اما به نظر می رسد، نه تنها دلالان را حذف نخواهد کرد که برای همان متقاضیان مصرف کننده واقعی هم به چالشی جدید تبدیل شده باشد.

آنچه که در این تصمیم مدنظر قرار نگرفته، این است که تعداد بسیاری از ثبت نام کنندگان که از قضا همین مصرف کننده های واقعی هستند و توان خرید از بازار آزاد نداشته و بارها شانس خود را برای برنده شدن در این بخت آزمایی امتحان کرده اند، می خواهند به شرط برنده شدن، کالای دیگر خود (همچون طلا یا سکه و.

) را بفروشند، اما با اعمال این محدودیت، اگر کالای خود را بفروشند و حساب خود را برای وجه خودرو پر کنند ولی برنده نشوند، دیگر نخواهند توانست کالای قبلی خود را خریداری کنند! از سوی دیگر، احتمالا باز همان دلالان سرمایه داری که پیش از این اقدام به خرید کارت ملی های اجاره ای می کردند، وجه خودرو را به حساب اجاره کننده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر برنده نشویم، تکلیف چیست؟

اگر برنده نشویم، تکلیف چیست؟