مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 14:212023-01-25سياسي

ضرغامی: باید فضا را باز کنیم/ اگر تحریک می شوید نگاه نکنید


عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی و گردشگری گفت: من چند وقت پیش در نمایشگاه دستاوردهای بانوان شرکت کردم و توییتی زدم که متاسفانه چند نفر خیلی تندروی کردند و رفتار ناشایستی داشتند و تعدادی از خانم ها در این مراسم به صورت آیینی و همخوانی محتوای بسیار خوبی .

- عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی و گردشگری گفت: من چند وقت پیش در نمایشگاه دستاوردهای بانوان شرکت کردم و توییتی زدم که متاسفانه چند نفر خیلی تندروی کردند و رفتار ناشایستی داشتند و تعدادی از خانم ها در این مراسم به صورت آیینی و همخوانی محتوای بسیار خوبی را در وصف پیامبر و امام علی (ع) اجرا کردند و هیچ مشکل شرعی هم نداشت.

دیگر نمی شود، آنقدر سختگیری کرد و من به آن آقایی که اشکال می گیرد و رفتارها و برخوردهای تند می کند می گویم که اگر تحریک می شود، نگاه نکند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایسنا، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری تاکید کرد که باید فضا را باز کنیم ،مردم را درک کنیم و به مردم سخت گیری نکنیم.

عزت الله ضرغامی در حاشیه جلسه هیئت دولت با بیان اینکه در راستای توسعه گردشگری در کشور و افزایش نشاط اجتماعی در جامعه باید فضا را باز کنیم ، مردم را درک کنیم و سخت گیری به مردم نکنیم گفت : همه این اقدامات را باید در چارچوب شرع و دستورات الهی انجام دهیم و این موضوع می تواند گردشگری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرغامی: باید فضا را باز کنیم/ اگر تحریک می شوید نگاه نکنید

ضرغامی: باید فضا را باز کنیم/ اگر تحریک می شوید نگاه نکنید