مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 14:202023-01-25بين الملل

السودانی: برای نزدیک شدن دیدگاه های تهران و ریاض تلاش می کنیم


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از وبگاه بغداد الیوم، «محمد شیاع السودانی» نخست وزیر عراق امروز چهارشنبه پیش از سفر به فرانسه در سخنانی تاکید کرد: - نخست وزیر عراق امروز در اظهاراتی پیش از سفر به فرانسه از عزم بغداد برای نزدیک نمودن دیدگاه های تهران و ریاض خبر داد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از وبگاه بغداد الیوم، محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق امروز چهارشنبه پیش از سفر به فرانسه در سخنانی تاکید کرد: عراق از طریق روابط متمایزی که با محیط اقلیمی خود برقرار کرده، به محل ملاقات طرف های دارای دیدگاه های متفاوت تبدیل شده است، بر همین مبنا عراق در مسیر بهبود روابط ایران و عربستان سعودی تلاش خواهد کرد.

وی افزود: اقدامات بر اساس اعتقاد ما به این اصل است که ثبات منطقه با برطرف نمودن تنش ها محقق می شود، بر همین مبنا برای نزدیک نمودن دیدگاه ها میان تهران و ریاض تلاش خواهیم کرد و اعتقاد داریم که گفتگو تنها راه برای رسیدن به توافقات میان این دو کشور است.

السودانی تاکید کرد: عراق به نیرو های نظامی بیگانه نیازی ندارد، بلکه برای رفع نیاز های آموزشی و تجهیز ارتش عراق به مستشاران نظامی نیاز داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

السودانی: برای نزدیک شدن دیدگاه های تهران و ریاض تلاش می کنیم

السودانی: برای نزدیک شدن دیدگاه های تهران و ریاض تلاش می کنیم