مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 14:052023-01-25سياسي

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع): شورای علمایی در گرجستان تشکیل شود


آیت الله رمضانی در دیدار رییس اداره مسلمانان گرجستان گفت: شورای علمایی در این اداره تشکیل شود تا در مورد برخی مسائل و اتفاقاتی که رخ می دهد، - دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع): شورای علمایی در گرجستان تشکیل شود آیت الله رمضانی در دیدار رییس اداره مسلمانان گرجستان گفت: شورای علمایی در این اداره تشکیل شود تا در مورد برخی مسائل و اتفاقاتی که رخ می دهد، نقش آفرینی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله رضا رمضانی، دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) و هیأت همراه در جریان سفر به گرجستان با شیخ رامین ایگیدوف، رییس اداره مسلمانان گرجستان، اعتبار امین اف، مفتی شرق گرجستان، آدم شانتادزه، مفتی غرب گرجستان در محل اداره مسلمان این کشور دیدار کردند.

در این دیدار احمد مهری اردستانی، رایزن فرهنگی کشورمان، حجت الاسلام والمسلمین مهدی زارع بی عیب، مدیرکل بین المللی تبلیغ و نماینده جامعه المصطفی العالمیه نیز حضور داشتند .

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) در سخنانی، اظهار داشت: این یک فرصت طلایی است و باید به نحو احسن از آن استفاده کرد، چراکه شوروی 70 سال تلاش کرد که مردم را از دین و دیانت جدا کند ولی نتوانست.

وی به حمایت دولت گرجستان از فعالیت های دینی تحت عنوان غرامت اشاره کرد و گفت: عدم تفاوت بین قومیت ها یک فرهنگ است لذا مسلمانان باید ملیت خود را تقویت کنند ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع): شورای علمایی در گرجستان تشکیل شود

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع): شورای علمایی در گرجستان تشکیل شود