مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 14:052023-01-25ورزشي

ثبت نتایج بین المللی ورزشکاران هنرهای رزمی ایران


مسئولان انجمن هنرهای رزمی ترکیبی با اعلام برگزاری مسابقات این رشته در تهران از ثبت نتایج شرکت کنندگان در سازمان جهانی برای نخستین بار خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سالن شهید افراسیابی تهران جمعه هفتم بهمن ماه میزبان نخستین دوره رقابت های قهرمانی کشور رشته هنرهای رزمی ترکیبی یا همان MMA می باشد.

مسابقاتی که با حضور 42 رزمی کار برای نخستین بار به صورت قانونی و رسمی در ایران با موافقت وزارت ورزش و زیر نظر فدراسیون ورزش های رزمی برگزار می شود.

نشست خبری این رقابت ها امروز چهارشنبه 5 بهمن ماه با حضور امید نوروزی رییس سازمان onfc و خرمی دبیر انجمن MMA فدراسیون انجمن ورزش های رزمی برگزار شد.

خرمی در ابتدای این نشست در خصوص گفت: مجوز فعالیت انجمن MMA نزدیک به دو سال قبلاز سوی وزارت ورزش تخت نظر فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی صادر و این رشته اکنون به قانونمند در ایران به صورت رسمی فعالیت می کند.

در 31 استان ساماندهی و دوره های داوری و مربیگری و ساماندهی شده و اولین دوره مسابقات کشوری نیز با حضور 800 رزمی کار برگزار شده است.

وی افزود: این رشته در دو بخش آماتور و حرفه ای در دنیا فعالیت می کند که در ایران بخش آماتور که جوایز دلاری نداشته و پول های کلان جابجا نمی شود فعال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نتایج بین المللی ورزشکاران هنرهای رزمی ایران

ثبت نتایج بین المللی ورزشکاران هنرهای رزمی ایران