مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 14:002023-01-25سياسي

لزوم بازنگری و نوسازی نظام برنامه ریزی ارتقای بهره وری در کشور


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد بر لزوم بازنگری و نوسازی نظام برنامه ریزی ارتقای بهره وری در کشور تاکید کرد و گفت: با همین نگاه برنامه ارتقای بهره وری استان با عنوان «یزد بهره ور» در حال تدوین است.

- ایسنا/یزد رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد بر لزوم بازنگری و نوسازی نظام برنامه ریزی ارتقای بهره وری در کشور تاکید کرد و گفت: با همین نگاه برنامه ارتقای بهره وری استان با عنوان یزد بهره ور در حال تدوین است.

مجید دهقانی زاده در حاشیه برگزاری دوازدهمین کنفرانس ملی بهره وری به میزبانی استان یزد، با اشاره به اهمیت برگزاری این کنفرانس در ارتقای سطح بهره وری استان، گفت: بهره وری تنها رهیافت پایدار و قابل اطمینانی است که قادر است جریان توسعه کشور را به مسیر صحیح هدایت کند.

رییس سازمان مدیریت استان با بیان اینکه با بهره وری می توان مسایل مزمن اقتصاد ایران در عرصه های مختلف تولید، توزیع و مصرف را به شایستگی حل کرد، افزود: بسیاری از بحران ها در کشور از قبیل کم آبی، ناترازی انرژی و ناکارآمدی نظام اداری، ریشه در کلان مفهوم بهره وری دارد.

دهقانی زاده خاطر نشان کرد: با ترویج فرهنگ بهره وری در ساختارهای انسانی و اعمال ابزارهای مدیریتی ناظر بر این جریان در بنگاه های گوناگون خصوصی و عمومی در بخش های اقتصادی و اجتماعی جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بازنگری و نوسازی نظام برنامه ریزی ارتقای بهره وری در کشور

لزوم بازنگری و نوسازی نظام برنامه ریزی ارتقای بهره وری در کشور