مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 13:552023-01-25اجتماعي

شکارچیان به جان پرندگان گرسنه افتادند/ دستگیری 30 شکارچی در کنگاور


رییس اداره محیط زیست شهرستان کنگاور از دستگیری بیش از 30 شکارچی غیرمجاز در مناطق تحت مدیریت محیط زیست شهرستان طی 10 روز گذشته و بعد از وقوع برف و دانه پاشی برای پرندگان خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس اداره محیط زیست شهرستان کنگاور از دستگیری بیش از 30 شکارچی غیرمجاز در مناطق تحت مدیریت محیط زیست شهرستان طی 10 روز گذشته و بعد از وقوع برف و دانه پاشی برای پرندگان خبر داد.

مجتبی گداری نژاد در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برودت هوای چند روز اخیر کنگاور و پوشیده شدن بخش هایی از اراضی منطقه با برف و یخ، گفت: با توجه به محدود شدن غذای در دسترس پرندگان، حدود 10 روز در مناطق مختلف برای پرندگان دانه پاشی انجام دادیم.

وی ادامه داد: شکارچیان متخلف با سوءاستفاده از این شرایط اقدام به شکار پرندگانی که به دلیل گرسنگی سراغ دانه ها آمده بودند، کردند و بیش از 60 قطعه پرنده که عمدتا هم فاخته بود را شکار کردند.

رییس محیط زیست کنگاور از دستگیری این شکارچیان و تشکیل پرونده قضایی برای آنها خبر داد و عنوان کرد: شکارچیان را موظف کردیم به عنوان بخشی از جرائم خود برای پرندگان دانه خریداری کنند.

گداری نژاد از تداوم نظارت بر مناطق تحت مدیریت محیط زیست در این شهرستان به منظور جلوگیری از تخلف شکارچیان در این روزهای سرد خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکارچیان به جان پرندگان گرسنه افتادند/ دستگیری 30 شکارچی در کنگاور

شکارچیان به جان پرندگان گرسنه افتادند/ دستگیری 30 شکارچی در کنگاور