مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 13:552023-01-25اقتصادي

انتقال بنکداران راسته حسین خانی همدان به شهرک صنفی بوعلی 2


سرپرست فرمانداری همدان اعلام کرد: شهرک صنفی صنعتی بوعلی 2 همدان آماده بهره برداری است و به زودی بنکداران راسته حسین خانی به این شهرک منتقل می شوند.

- ایسنا/همدان سرپرست فرمانداری همدان اعلام کرد: شهرک صنفی صنعتی بوعلی 2 همدان آماده بهره برداری است و به زودی بنکداران راسته حسین خانی به این شهرک منتقل می شوند.

مسلم مخفی در جلسه هماهنگی بهره برداری از شهرک صنفی صنعتی بوعلی 2 همدان، گفت: عمده زیرساخت های لازم به منظور افتتاح فاز نخست این طرح فراهم شده است و تکمیل جزییات باقیمانده همزمان با فعالیت واحدهای صنفی انجام خواهد شد.

وی افزود: در راسته حسین خانی و محدوده فعالیت بازار بنکداران به زودی محدودیت های ترافیکی اعمال خواهد شد و واحدهای صنفی زیرمجموعه این اتحادیه به شهرک صنفی منتقل می شوند.

مخفی اضافه کرد: پس از ابلاغ کتبی اتحادیه بنکداران و تعیین زمان مشخص فرآیند انتقال این واحدها به بازار صنفی انجام و از تردد خودرو در راسته حسین خانی جلوگیری خواهد شد.

سرپرست فرمانداری همدان در پایان یادآور شد: شهرک صنفی بوعلی 2 مرکزیت توزیع کالا در غرب کشور را برای همدان تثبیت خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری همدان، در این نشست هماهنگی لازم در زمینه اتخاذ تدابیر امنیتی و سایر موارد برای بهره برداری شهرک صنفی بوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال بنکداران راسته حسین خانی همدان به شهرک صنفی بوعلی 2

انتقال بنکداران راسته حسین خانی همدان به شهرک صنفی بوعلی 2