مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 13:552023-01-25حوادث

کشف 215 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان مرکزی


فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف یک هزار و 430 فقره سرقت، 215 کیلوگرم انواع مواد مخدر و بیش از 269 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق، طی یک ماه گذشته دراستان مرکزی خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سردار هادی رفیعی کیا امروز در جمع خبرنگاران در تشریح جزییات عملکرد پلیس مرکزی در یک ماه گذشته و با اشاره به برنامه های پلیس استان در مبارزه با مواد مخدردر این مدت بیان داشت: دریک ماه گذشته، 215 کیلو رم انواع مواد مخدرکشف و 834 نفردر ارتباط با جرایم مختلف موادمخدر دستگیر و متهمان برای رسیدگی قانونی پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

  وی با اشاره به طرح ریزی پلیس در پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا یادآور شد: درعملیات های ماه گذشته پلیس استان مرکزی 269 میلیارد و 847 میلیون و 800 هزار ریال انواع کالای قاچاق کشف، 92 فقره پرونده تشکیل،93 قاچاقچی کالا نیز دستگیر و 80 دستگاه خودرو توقیف شده است.

  فرمانده انتظامی استان مرکزی با تأکید بر مبارزه با سارقان به عنوان یکی از مطالبه های مردمی از فراجا در حوزه امنیت اجتماعی افزود: پلیس در برنامه های اجرایی و عملیاتی خود درسال های اخیردر زمینه پیشگیری از جرایم و مقابله با مجرمان به ویژه سارقان برنامه ریزی جامعی داشته و درسایه تلاش های جمعی کارکنان انتظامی استان در طول این مدت، شاخص 64 درصدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 215 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان مرکزی

کشف 215 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان مرکزی