مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 13:502023-01-25دانش

نقش مهم نظام آموزش عالی در دستیابی به پیشرفت پایدار و حافظ محیط زیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دبیر ششمین همایش ملی آموزش محیط زیست دانشگاه پیام نور گفت: نقش نظام آموزش عالی در جامعه ازآن جهت مهم است که تربیت نیروی متخصص را در بخش های مختلف بر عهده دارد و در این راستا دانش جدید را تولید، - شبیری گفت: بسیاری از چالش های محیط زیستی که اکنون در سطح ملی و بین المللی با آن مواجه هستیم ناشی از ایفا نشدن نقش صحیح نظام آموزش عالی در تربیت دانش آموختگان مجهز به دانش پیشرفت پایدار و حافظ محیط زیست است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دبیر ششمین همایش ملی آموزش محیط زیست دانشگاه پیام نور گفت: نقش نظام آموزش عالی در جامعه ازآن جهت مهم است که تربیت نیروی متخصص را در بخش های مختلف بر عهده دارد و در این راستا دانش جدید را تولید، تغییر و یا انتقال می دهد.

وی افزود: برای دستیابی به پیشرفت پایدار، نظام آموزش عالی باید به عنوان یک نظام پیشرو و الگوی سازمان ها و نهاد های دیگر در تلفیق پایداری و ازجمله ابعاد محیط زیستی آن در برنامه ها و فعالیت های خود پیشگام باشد.

شبیری با عنوان اینکه کرسی یونسکو در آموزش محیط زیست و پژوهشکده محیط زیست و پایدار دانشگاه پیام نور به عنوان مجموعه تخصصی این حوزه، فعالیت خود را در این راستا برنامه ریزی کرده است، افزود: مفتخر هستیم که به دنبال برگزاری پنج دوره ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مهم نظام آموزش عالی در دستیابی به پیشرفت پایدار و حافظ محیط زیست

نقش مهم نظام آموزش عالی در دستیابی به پیشرفت پایدار و حافظ محیط زیست