مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 13:502023-01-25اقتصادي

مالکان 53 ساختمان ناایمن کرمانشاه اخطار می گیرند


مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه با اشاره به شناسایی 53 ساختمان ناایمن غیردولتی در کرمانشاه، گفت: به زودی اخطار ایمن سازی به مالکان این ساختمان ها داده خواهد شد.

- افشین یگانه در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه کار شناسایی ساختمان های ناایمن کرمانشاه از چندی قبل آغاز شده، اظهار کرد: بر اساس قانون مقرر شد کارگروهی به ریاست معاونت عمرانی استانداری و دبیری راه و شهرسازی برای بررسی وضعیت ساختمان های ناایمن تشکیل و گزارش اقدامات نیز به مدیریت بحران استانداری ارائه گردد.

وی ادامه داد: تاکنون دو جلسه اصلی این کارگروه و سه جلسه کارشناسی آن تشکیل شده تا ساختمان های ناایمن کرمانشاه شناسایی و تعیین تکلیف شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه با بیان اینکه در بخش ساختمان های مسکونی 53 ساختمان ناایمن در شهر کرمانشاه شناسایی شده، عنوان کرد: کارهای اولیه بررسی وضعیت این ساختمان ها از سوی متولیان از جمله راه و شهرسازی، شهرداری و نظام مهندسی انجام شده و به زودی به مالکین این ساختمان ها اخطار و تذکر داده خواهد شد.

به گفته یگانه، مالکین موظفند در مدت زمانی که برای آنها در نظر گرفته شده کارهای مقاوم سازی و بازسازی ساختمان را انجام دهند، در غیر اینصورت از طریق مراجع قضایی کار آنها پیگیری خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالکان 53 ساختمان ناایمن کرمانشاه اخطار می گیرند

مالکان 53 ساختمان ناایمن کرمانشاه اخطار می گیرند