مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 13:252023-01-25بين الملل

نخست وزیر عراق: فقط به نیروهای مستشاری خارجی نیاز داریم، نه نیروهای رزمی


نخست وزیر عراق امروز چهارشنبه اعلام کرد، دولت عراق امروز دیدگاه خود را درمورد توسعه روابط این کشور در سطح منطقه و بین الملل بر اساس همکاری و توازن، - نخست وزیر عراق امروز چهارشنبه اعلام کرد، دولت عراق امروز دیدگاه خود را درمورد توسعه روابط این کشور در سطح منطقه و بین الملل بر اساس همکاری و توازن، دور شدن از سیاست محورها و اتخاذ سیاست مشارکت با بسیاری از کشورهای جهان و در راس آنها فرانسه باور دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق در یادداشتی که روزنامه لوموند فرانسه منتشر کرد، تاکید کرد: پاسخ بغداد و پاریس به درک مشترک پیرامون اهمیت استراتژیک روابط بین دو کشور، دولت ما را بر آن داشت تا تمایل بیشتری برای توسعه این روابط دوجانبه و استقرار پایه های محکم آن نشان دهد.

وی افزود: زمانی که عراق با خطرات تروریسم مواجه شد و در دفاع از خود، منطقه و جهان وارد جنگی سرنوشت ساز با نیروهای شر و تاریکی شد، فرانسه در کمک و مشارکت برای بازپس گیری سرزمین های عراق به ویژه در جنگ برای آزادسازی موصل پیشرو بود.

همکاری مشترک دوجانبه را در جنبه های تسلیحاتی، آموزشی و تلاش های اطلاعاتی هم باید اضافه کرد که همگی نشان دهنده مشارکت راهبردی بلندمدت بین بغداد و پاریس برای تضمین حفظ دستاوردهای به دست آمده در مبارزه با تروریسم و ​​


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر عراق: فقط به نیروهای مستشاری خارجی نیاز داریم، نه نیروهای رزمی

نخست وزیر عراق: فقط به نیروهای مستشاری خارجی نیاز داریم، نه نیروهای رزمی