مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 13:202023-01-25سياسي

دستیاران بانو از کاروان های حج تمتع حذف می شوند/ کاهش 0.4 درصدی کارگزاران


یکی از راهکارهای کاهش هزینه حج تمتع، کم شدن تعداد نیروهای ستادی و اجرایی است که سازمان حج و زیارت در حج آینده این اقدام را عملیاتی می کند.

اما یکی از تصمیم های آن ها حذف دستیار بانو از کاروان است.

- طواف حجاج ایرانی در خانه خدا ـ حج تمتع سال 1401 سرانه کارگزاری حج آینده بدون اختلال در کیفیت، کاهش می یابد اکنون در حالی که سازمان حج و زیارت برنامه ریزی برای حج تمتع را آغاز کرده است، به نظر می رسد کاهش سرانه نیروهای ستادی قرار است در حج آینده عملیاتی شود؛ به طوری که حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با بیان اینکه کاهش سرانه کارگزاری در حج آینده قطعی است، می گوید: با برنامه ریزی، کارسنجی و تدابیر اتخاذ شده این اقدام بدون کاهش کیفیت در ارائه خدمات خواهد بود و بدین ترتیب به تعداد زائران افزوده می شود.

کاهش 0/4 درصدی تعداد کارگزاران در حج 1402 علاوه بر این، صادق حسینی، رییس سازمان حج و زیارت گفته است که برای کاهش سرانه کارگزاری 4/6 درصد به 5 درصد تمهیداتی اندیشیده شده که دراین صورت یک هزار نفر به سهمیه حجاج منتظر در نوبت اضافه می شود و از هزینه ها کاسته خواهد شد.

البته شنیده ها حاکی است که کاهش نیروهای ستادی آن هم فقط در حد چهار دهم درصد، در امور اجرایی کاروان ها خلاصه می شود، به طوری که قرار است به ازای ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستیاران بانو از کاروان های حج تمتع حذف می شوند/ کاهش 0.4 درصدی کارگزاران

دستیاران بانو از کاروان های حج تمتع حذف می شوند/ کاهش 0.4 درصدی کارگزاران