مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 13:202023-01-25اقتصادي

مطالبات پرداخت شده زعفران کاران به 27 میلیارد تومان رسید


مدیرتعاون روستایی خراسان جنوبی گفت: 40 درصد دیگر از مطالبات زعفران کاران استان پرداخت و مجموع مطالبات پرداختی به 27 میلیارد تومان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حسن رضوی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: همانطور که بارها گفته شده در سال جاری یک تن و 50 گرم زعفران خشک از کشاورزان خراسان جنوبی خریداری کرده ایم.

مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ارزش این میزان زعفران 38 میلیارد تومان بوده است، افزود: این میزان از 300 کشاورز استان خریداری شده است.

رضوی با تأکید بر اینکه تا پایان دی حدود 30 درصد از مطالبات کشاورزان پرداخت شد، ادامه داد: ارزش ریالی این 30 درصد مطالبه کشاورزان زعفران کار حدود 11 میلیارد و 400 میلیون تومان بوده است.

وی گفت: خبر خوش دیگر اینکه اکنون 40 درصد دیگر از مطالبات زعفران کاران خراسان جنوبی به مبلغ 15 میلیارد و 600 میلیون تومان پرداخت شده است.

مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه مجموع پرداختی به کشاورزان به 27 میلیارد تومان رسیده است، بیان کرد: نهایت تلاش ما بر این است که هر چه سریع تر بتوانیم 11 میلیارد تومان دیگر از طلب زعفران کاران خراسان جنوبی را پرداخت کنیم.

رضوی گفت: امیدواریم این مبلغ را در کمتر از سه ماه دیگر پرداخت کنیم تا زمینه رضایت زعفران کاران خراسان جنوبی را فراهم ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات پرداخت شده زعفران کاران به 27 میلیارد تومان رسید

مطالبات پرداخت شده زعفران کاران به 27 میلیارد تومان رسید