مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 13:152023-01-25اقتصادي

افتتاح فاز اول مجتمع «آج اشمه» در دهه فجر


مدیرکل امور عشایری استان اردبیل گفت: همزمان با ایام دهه فجر فاز اول مجتمع آبرسانی «آج اشمه» برای تأمین آب شرب عشایر به بهره بردار می رسد.

- اردبیل- مدیرکل امور عشایری استان اردبیل گفت: همزمان با ایام دهه فجر فاز اول مجتمع آبرسانی آج اشمه برای تأمین آب شرب عشایر به بهره بردار می رسد.

حاتم طهماس پور در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: در بحث آبرسانی سیار ظرفیت تأمین آب را تا 120 هزار متر مکعب افزایش دادیم تا با استفاده از 15 تانکر آبرسانی، آب ساکنان 148 قشلاق عشایری را تأمین کنیم.

وی تصریح کرد: برای تأمین آب شرب پایدار، ابر پروژه مجتمع آبرسانی آج اشمه در شمال استان اردبیل در حال اجرا است تا شاهد بهره مندی ساکنان 234 قشلاق از آب شرب سالم باشیم.

مدیرکل امور عشایری استان اردبیل گفت: فاز اول این پروژه همزمان با دهه فجر با حضور مسئولان کشوری و استانی به بهره برداری می رسد و سعی ما بر این است تا ظرفیت این مجتمع را تا سه برابر افزایش دهیم.

طهماس پور افزود: به رغم بدهی 26 میلیارد تومانی به پیمانکار، تلاش بر این است تا با بهره برداری از این پروژه ساکنان 234 قشلاق شمال استان اردبیل از منابع آب پایدار استفاده کنند.

وی جمعیت جامعه عشایری استان را 66 هزار نفر اعلام کرد و ادامه داد: 17 هزار و 600 خانوار عشایری در استان اردبیل ساکن بوده و در مناطق قشلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح فاز اول مجتمع «آج اشمه» در دهه فجر

افتتاح فاز اول مجتمع «آج اشمه» در دهه فجر