مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 13:102023-01-25سياسي

دانش قابل تحریم نیست/ چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج برگزار می شود


مسئول سازمان فضای مجازی بسیج با اشاره به اعمال تحریم ها علیه بسیج و به ویژه این سازمان گفت: دشمنان نمی توانند دانش را تحریم کنند و اینگونه تحریم ها یک شوی تبلیغاتی محسوب نمی شود و اثری هم ندارد چون این دانش ها هرگز به آنان وابستگی نداشته است.

- مسئول سازمان فضای مجازی بسیج با اشاره به اعمال تحریم ها علیه بسیج و به ویژه این سازمان گفت: دشمنان نمی توانند دانش را تحریم کنند و اینگونه تحریم ها یک شوی تبلیغاتی محسوب نمی شود و اثری هم ندارد چون این دانش ها هرگز به آنان وابستگی نداشته است.

یکی از دلایل اینگونه تحریم ها این است که حوزه تولیدات دیجیتال به نوعی فعالیت هسته ای فضای مجازی محسوب می شوند و آنها از پیشرفت های ما در این باره مثل پیشرفت در بحث انرژی هسته ای هراس دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مسلم معین، رییس سازمان فضای مجازی بسیج که در یک نشست خبری درباره چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج سخن می گفت، اظهار کرد: مراسم اختتامیه چهارمین و بزرگترین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج برگزار خواهد شد.

معین اظهار کرد: مراحل قبل از اختتامیه این رویداد با حضور 1000 تیم تا آبان ماه برگزار شده و در طول برگزاری مراسم اختتامیه، تیم های راه یافته این مرحله، با موضوعات از پیش تعیین شده که البته تا شروع مراسم از این موضوعات بی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش قابل تحریم نیست/ چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج برگزار می شود

دانش قابل تحریم نیست/ چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج برگزار می شود