مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 13:052023-01-25سياسي

لزوم تسریع در اجرا طرح راهسازی محور شنبه دشتی به باغان جم


استاندار بوشهر بر تسریع در اجرا طرح راهسازی در محور شنبه به جم را مورد تاکید قرار داد و گفت: تکمیل طرح راهسازی مسیر سرچشمه به باغان زمینه کوتاه شدن مسیرهای مختلف شهرستان جم و دشتی از جمله شنبه را فراهم می کند.

- ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر بر تسریع در اجرا طرح راهسازی در محور شنبه به جم را مورد تاکید قرار داد و گفت: تکمیل طرح راهسازی مسیر سرچشمه به باغان زمینه کوتاه شدن مسیرهای مختلف شهرستان جم و دشتی از جمله شنبه را فراهم می کند.

احمد محمدی زاده چهارشنبه 5 بهمن در نشست با گروه جهادی نجوا، یکی از برنامه های مهم گروه های جهادی را خدمت رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار دانست و اظهار کرد: گروه های جهادی منشا کارها و خدمات مهم و ارزشمندی در جامعه هستند که خدمات آنان درخور ستایش است.

وی با اشاره به استقرار گروه جهادی نجوا در منطقه شنبه و طسوج شهرستان دشتی تصریح کرد: فعالیت های اجتماعی گروه جهادی نجوا در سه بخش درمانی، حقوقی و مشاوره ای سبب رضایت مندی مردم شده و انتظار می رود این خدمات ادامه داشته باشد.

استاندار بوشهر ادامه داد: همان گونه که زکات فعالیت پزشک و طبابت خدمات رسانی رایگان به جامعه هدف است، این مهم زمینه فراهم کردن آرامش روحی و روانی گروه های جهادی را ایجاد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تسریع در اجرا طرح راهسازی محور شنبه دشتی به باغان جم

لزوم تسریع در اجرا طرح راهسازی محور شنبه دشتی به باغان جم