مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 12:452023-01-25سياسي

چهل و سومین دفتر الکترونیک قضایی گیلان در کلاچای راه اندازی شد


چهل و سومین دفتر خدمات الکترونیک قضایی گیلان در شهر کلاچای رودسر با هدف توسعه خدمات و کاهش مراجعات مردمی راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید رحمان سید زاده ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح دفتر خدمات الکترونیک دفتر قضایی کلاچای اظهار کرد: این چهل و سومین دفتر خدمات الکترونیکی قضایی گیلان است که در شهر کلاچای راه اندازی می شود.

وی با اشاره به اینکه این دفاتر به عنوان دروازه ورودی دستگاه قضا، از خدمات قوه قضاییه است، گفت: تکریم ارباب رجوع، تسریع خدمات و کاهش زمان دادرسی، مراجعات و هزینه مردم از مزایای فعالیت این دفاتر است.

وی با بیان اینکه دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در مرحله نخست قرار است به دادخواست های حقوقی رسیدگی کنند، تصریح کرد: مطرح شدن دعاوی شوراهای حل اختلاف، اظهارنامه، طرح شکایت و تنظیم لوایح نیز در مراحل بعدی به عهده دفاتر خدمات الکترونیک قضایی واگذار می شود.

معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری بیان کرد: مردم از این پس بدون مراجعه به محاکم قضایی می توانند دادخواست قضایی خود را در این دفاتر تنظیم کنند.

وی در ادامه با اشاره به سامانه ابلاغ الکترونیک قوه قضاییه، اظهار کرد: دفاتر خدمات الکترونیک قضایی وظیفه ثبت نام شهروندان در سامانه ابلاغ الکترونیک را نیز برعهده دارند و مردم از طریق این سامانه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهل و سومین دفتر الکترونیک قضایی گیلان در کلاچای راه اندازی شد

چهل و سومین دفتر الکترونیک قضایی گیلان در کلاچای راه اندازی شد