مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 12:402023-01-25اقتصادي

لزوم دستور قوه قضاییه به همکاری دستگاه ها برای عرضه خودرو در بورس


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس امروز در نامه ای به رییس قوه قضاییه خواستار همکاری همه دستگاه ها برای اجرای مصوبه شورای عالی بورس مبنی بر عرضه خودرو در بورس کالا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس امروز در نامه ای به غلامحسین اژه ای رییس قوه قضاییه ضمن اشاره به اینکه موثرترین راهکار برای حل مشکل تولیدکنندگان و مصرف کنندگان عرضه در بورس کالا است، خواستار همکاری همه دستگاه ها برای اجرای مصوبه شورای عالی بورس مبنی بر عرضه خودرو در بورس کالا شد.

در این نامه آمده است: همان طور که مستحضرید در پی بحرانی شدن وضعیت زیان انباشته شرکت های خودروسازی ناشی از قیمت گذاری دستوری و نیز اعتراضات گسترده مردمی به نحوه فروش خودرو به سبک قرعه کشی به دلیل رانت ها و فسادهای مرتبط لزوم یافتن راه حلی جدید مبتنی بر مبانی اقتصاد مقاومتی و سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی که بتواند هم موجب رضایت عمومی گردد و هم این صنعت را دوباره احیا کند در میان نخبگان اجماعی پدید آمد.

موثرترین راهکار جایگزین برای حل دو مشکل تولیدکنندگان و مصرف کنندگان عرضه محصول در بورس کالا بود.

علی رغم امتناع اولیه بورس به دلیل وجود حساسیت های فراوان در بازار خودرو، پس از هماهنگی با وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت نهایتاً در جلسه مورخ 21 تیرماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم دستور قوه قضاییه به همکاری دستگاه ها برای عرضه خودرو در بورس

لزوم دستور قوه قضاییه به همکاری دستگاه ها برای عرضه خودرو در بورس