مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 12:352023-01-25سياسي

دلفان شرایط داشتن یک نماینده مستقل را در مجلس شورای اسلامی دارد


نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس شاخص های مطرح شده، دلفان شرایط داشتن یک نماینده مستقل را در مجلس شورای اسلامی دارد.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس شاخص های مطرح شده، دلفان شرایط داشتن یک نماینده مستقل را در مجلس شورای اسلامی دارد.

یحیی ابراهیمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: براساس تصمیمات کشوری، لایحه ای که دولت برای مجلس فرستاده بود در کمیسیون امور شوراها مطرح و بررسی شد و قرار شده 40 نماینده به تعداد نمایندگان اضافه شود.

وی با بیان اینکه از مجموع 40 نماینده با توجه به شاخص هایی که در نظر گرفته بودند هیچ نماینده ای به لرستان تعلق نمی گرفت، بیان کرد: با تلاش های نمایندگان استان یک نماینده به لرستان اضافه شد.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: با شاخص هایی همچون جمعیت، پراکندگی جغرافیایی، محرومیت و مسائل امنیتی نیاز است این نماینده برای شهرستان دلفان در نظر گرفته شود.

ابراهیمی افزود: شهرستان دلفان به لحاظ پراکندگی جغرافیایی و با داشتن 530 روستا، 10 درصد وسعت لرستان را تشکیل می دهد.

وی عنوان کرد: نورآباد محروم ترین شهر کشور محسوب می شود و به لحاظ امنیتی، در تمام دوره های برگزاری انتخابات به جز دور قبل مشکلات امنیتی بین الشتر و نورآباد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلفان شرایط داشتن یک نماینده مستقل را در مجلس شورای اسلامی دارد

دلفان شرایط داشتن یک نماینده مستقل را در مجلس شورای اسلامی دارد