مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 12:252023-01-25سياسي

برگزاری پنجاهمین اجلاس رؤسای دانشکده های کشاورزی در همدان


رییس دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا از برگزاری پنجاهمین اجلاس رؤسای دانشکده های کشاورزی سراسر کشور در همدان خبر داد.

- دکتر ابراهیم احمدی چهارشنبه 5 بهمن ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پنجاهمین اجلاس رؤسای دانشکده های کشاورزی سراسر کشور با محوریت کشاورزی دانش بنیان، طرح تحول آموزش عالی و چالش های دانش آموختگان کشاورزی از 18 تا 20 بهمن ماه امسال در دانشکده کشاورزی همدان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه 61 دانشکده کشاورزی در این اجلاس حضور خواهند داشت، تصریح کرد: در سال های اخیر موضوع الگوی کشت در کشور کلید خورده و همدان به عنوان نخستین استانی بود که الگوی کشت را عملی کرده است که این موضوع بدون ترویج محققان علمی به نتیجه مطلوب نخواهد رسید.

احمدی با اشاره به طرح تحول در آموزش عالی کشاورزی، یادآور شد: یکی از موضوعاتی که در این اجلاس مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت، سرفصل ها و بازنگری محتوای رشته های آموزشی کشاورزی است که با هدف کارآمد کردن فارغ التحصیلان کشاورزی خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه اگر اشتغال فارغ التحصیلان فراهم شود، معضل بیکاری در کشور حل خواهد شد، بیان کرد: کشاورزی دانش بنیان یکی دیگر از موضوعات مهم اجلاس است به طوریکه اگر کشاورزی دانش بنیان شکل بگیرد به طور قطع بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پنجاهمین اجلاس رؤسای دانشکده های کشاورزی در همدان

برگزاری پنجاهمین اجلاس رؤسای دانشکده های کشاورزی در همدان