مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 12:252023-01-25اجتماعي

هزینه بالای نگهداری اسب مهمترین مشکل رشته سوارکاری


 سوارکاری یک رشته پر مخاطب اما پر هزینه است که اغلب افراد آن را به عنوان تفریح و سرگرمی در زندگی روزمره خود انتخاب کرده اند.

- باستان شناسان با توجه به قدیمی ترین آثار بر جای مانده از پیشینیان در رابطه با رام کردن اسب ها، معتقدند که اولین اسب های اهلی به بیش از سه هزار سال قبل از میلاد برمی گردند.

اسب دوانی، چابک سواری، پرش با اسب، چوگان و درساژ (حرکات نمایشی اسب های تربیت شده) از مهمترین رشته های سواکاری است که در استان البرز رشته درساژ مورد استقبال مخاطبان این رشته ورزشی قرارگرفته است.

سوارکاری در ایران در چند دهه اخیر مورد توجه بسیاری از خانواده ها و ورزشکاران قرار گرفته است، اما در کنار لذت سوارکاری با اسب، سوارکاران و باشگاه داران با مشکلات عمده ای به ویژه هزینه بالای نگهداری اسب ها مواجه هستند.

در همین رابطه باآرزو ملک رییس هیات سوارکاری استان البرز به گفت و گو نشستیم تا وی از دغدغه ها و مشکلات این ورزش پرمخاطب و تاریخی به مخاطبان ما بگوید.

آرزو ملک در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: متاسفانه یکی از چالش های مهم ما در این رشته، هزینه بالای نگهداری اسب هاست که بالابودن این هزینه ها برخی از افراد را با مشکل رو به رو کرده و به دلیل اینکه با بازار راکد خرید و فروش اسب مواجه می شوند مجبور به هدیه دادن اسب ها به باشگاه ها می شون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه بالای نگهداری اسب مهمترین مشکل رشته سوارکاری

هزینه بالای نگهداری اسب مهمترین مشکل رشته سوارکاری