مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 12:202023-01-25حوادث

دریافت 80میلیون تومان برای ساکت کردن هر مدیر!


فرمانده انتظامی تهران بزرگ از برملا شدن اختلاس یک شرکت دولتی که مدیران سابق این شرکت برای مخفی نگه داشتن این اختلاس از اراذل و اوباش کمک گرفته بودند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، سردار حسین رحیمی؛ فرمانده انتظامی تهران بزرگ در گفتگو با تسنیم با اشاره به جدیدترین پرونده درگیری اراذل و اوباش که توسط ماموران پلیس پایتخت به سرانجام رسیده است، اظهار کرد: یکی از هلدینگ های بزرگ کشور که 50 تا 60 هزار نفر در آن مشغول به کار هستند با تغییر گروه مدیریتی خود درگیر موضوع اختلاس مالی می شود.

وی افزود: ماجرا از آن قرار است که گروه مدیریتی قبلی هنگامی که جابجا می شوند، رقم 150 تا 2 هزار میلیارد تومان را اختلاس می کنند و هنگامی که مدیران جدید از این موضوع باخبر می شوند، مدیران قبلی اقدام به تهدید و ترساندن آنها با کمک گرفتن از اراذل و اوباش می کنند.

اجیر کردن اراذل و اوباش نیابتی در 3 استان رییس پلیس پایتخت بیان کرد: مدیران قبلی با اجیر کردن اراذل و اوباش نیابتی در سه استان در شرق، شمال و غرب کشور کار تهدید کردن مدیران جدید را آغاز می کنند و رقم های میلیونی را برای اینکه این مدیران را از سر راه خود بردارند، هزینه می کنند.

رحیمی خاطرنشان کرد: به عنوان مثال قرار می شود تا هر سوژه ای را که این اراذل از سر راه بردارند و یا وادار به سکوت کنند رقم 80 میلیون توما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت 80میلیون تومان برای ساکت کردن هر مدیر!

دریافت 80میلیون تومان برای ساکت کردن هر مدیر!