مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 12:202023-01-25فرهنگي

عرضه خانگی فیلم هایی با بازی پرویز پرستویی و ترانه علیدوستی


دو فیلم «مطرب» ساخته مصطفی کیایی و «مادر قلب اتمی» از ساخته های علی احمدزاده به محصولات ایرانی عرضه شده در پلتفرم «فیلم نت» اضافه شدند.

- دو فیلم مطرب ساخته مصطفی کیایی و مادر قلب اتمی از ساخته های علی احمدزاده به محصولات ایرانی عرضه شده در پلتفرم فیلم نت اضافه شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مطرب محصول سال 1398 است و پرویز پرستویی، الناز شاکردوست، محسن کیایی، مهران احمدی و عایشه گل جوشکن از بازیگران آن محسوب می شوند.

این فیلم داستان خواننده ای به نام ابراهیم است که پس از سال 57 دیگر نمی تواند اجرای زنده داشته باشد و همیشه در حسرت اجرای کنسرت است.

او به همراه دخترش به ترکیه می رود تا برنامه ای فرهنگی را دنبال کند، اما اتفاق های غیرقابل پیش بینی و عجیبی برای آنها می افتد.

مصطفی کیایی علاوه بر کارگردانی و نگارش فیلمنامه، تهیه کنندگی مطرب را هم برعهده داشته است.

این فیلم به دلیل سوژه آن در دوره ساخت و اکران با حواشی خاص خود مواجه شد.

مطرب در سال 1398 با جذب بیش از 3 میلیون و 297 هزار مخاطب و فروشی بالغ بر 38 میلیارد تومان، پرمخاطب ترین و پرفروش ترین فیلم سال سینمای ایران لقب گرفت.

مادر قلب اتمی در سال 1393 ساخته شده و ترانه علیدوستی، پگاه آهنگرانی، مهرداد صدیقیان، احسان امانی، رضا بهبودی و محمدرضا گلزار از جمله بازیگرانی هستند که در آن نقش آفری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه خانگی فیلم هایی با بازی پرویز پرستویی و ترانه علیدوستی

عرضه خانگی فیلم هایی با بازی پرویز پرستویی و ترانه علیدوستی