مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 12:002023-01-25سياسي

دشمنان این روزهای آخر به التماس کردن افتاده بودند


دشمنان خیلی تلاش کردند مردم را به خیابان بکشانند، اما نتوانستند و حتی این روزهای آخر به التماس کردن افتاده بودند اما باز هم نتوانستند چون قلب های مردم را خداوند محافظت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نخستین دوره ملی روایت پیشرفت و امیدآفرینی که در دانشگاه جامع امام حسین (ع) برگزار شد با بیان اینکه باید محکم و با اعتماد به نفس پای کار رفت و با تشبیه حوادث اخیر کشور به جنگ احزاب در صدر اسلام، اظهار کرد: در جنگ احزاب همه خبیثان عالم جمع شدند و رفتند کعبه و در آنجا قطعنامه صادر کردند که در آن تاکید کردند که تحت هر شرایطی باید محمد (ص) را بکشیم، حتی اگر مشرک شوند و مدینه را خراب می کنیم و خاکش را به توبره می کشیم.

وی افزود: در طول تاریخ مقطعی پیدا نمی شود که شیطان بزرگی مثل آمریکا و همراهانش متحد شده باشند و به میزانی که در این 44 سال با انقلاب اسلامی دشمنی کردند، دشمنی کرده باشند و آنها حتی یک روز هم از دشمنی فروگذار نکردند.

سردار فدوی با طرح این پرسش که چرا نتیجه این حجم از دشمنی به نفع آنها نبوده و آیا عوامل مادی و دنیوی ما باعث این نتیجه شده، اظهار داشت: عوامل مادی ما حتی همین الان هم قابل مقایسه با دشمنان نیست، فقط آمریکا در سال جاری میلادی که در ابتدای آن قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان این روزهای آخر به التماس کردن افتاده بودند

دشمنان این روزهای آخر به التماس کردن افتاده بودند