مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 12:002023-01-25بين الملل

پارلمان اروپا کدام نهاد خدمات رسان گیلانی را تحریم کرد


پارلمان اروپا طی اقدامی 18 شخصیت و 19 نهاد ایران را تحریم کرد که سپاه قدس گیلان یکی از نهادهای خدمت رسانی است که مورد تحریم قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سعید شفیعی ثابت: به تازگی پارلمان اروپایی در اقدامی تحریک آمیز، طرح گنجاندن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان ها و تشکیلات تروریستی اتحادیه اروپا را به رای گیری گذاشته است.

به نظر می رسد کشورهای اروپایی با مهندسی آلمان و فرانسه و البته انگلستان به عنوان کشوری که مدتی است از چهارچوب اتحادیه اروپایی خارج شده اما هنوز نفوذ زیادی را بر این اتحادیه دارد، 3 هدف عمده و اساسی را از تنش زایی علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دنبال می کنند.

  تشدید دامنه فشارهای سیاسی و تقویت اجماع سازی بین المللی علیه ایران، تشدید فشارها بر اقتصاد ایران و قدرت های غربی و توجیه سیاست های نامشروع خود در منطقه خاورمیانه را می توان سه دلیل مهم رفتار خصمانه اتحادیه اروپا علیه جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست.

  حال اتحادیه اروپا در شب گذشته در بسته تازه از تحریم های اشخاص، نهاد و سازمان های جمهوری اسلامی، 18 شخصیت و 19 نهاد ایرانی را مورد تحریم قرار دادند که در بین سازمان های تحریم شده نام سپاه قدس گیلان نیز به چشم می خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارلمان اروپا کدام نهاد خدمات رسان گیلانی را تحریم کرد

پارلمان اروپا کدام نهاد خدمات رسان گیلانی را تحریم کرد