مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 12:002023-01-25اقتصادي

اعتراض متولی سفر به گرانی بلیت هواپیما


افزایش 30 درصد قیمت بلیت هواپیما همزمان با اجرای طرح «تحریک تقاضا برای سفر»، اعتراض متولی گردشگری و سفر در کشور را برانگیخت.

مدیرکل گردشگری داخلی گفت: - افزایش 30 درصد قیمت بلیت هواپیما همزمان با اجرای طرح تحریک تقاضا برای سفر ، اعتراض متولی گردشگری و سفر در کشور را برانگیخت.

مدیرکل گردشگری داخلی گفت: این تصمیم بدون دریافت نظر وزارت گردشگری و بدون توجه به شرایط سفر در کشور، گرفته شده است.

مصطفی فاطمی در اعتراض به این که افزایش 30 درصد قیمت بلیت هواپیما دقیقا همزمان با اجرای طرح تحریک تقاضا برای سفر از سوی معاونت گردشگری اتفاق افتاده است، با طرح این پرسش که چرا وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی عضو شورای عالی هواپیمایی کشور نیست؟ و در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در شورای عالی هواپیمایی کشوری، وزارت اقتصادی و دارایی، سازمان برنامه و بودجه و وزارت امور خارجه عضو هستند، اما وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی که متولی اصلی سفر و گردشگری در کل کشور است، عضو این شورا نیست! عضویت نداشتن ما باعث شده بدون دریافت نظرات این وزارتخانه و بدون توجه به نیاز سفر در کشور، چنین سیاست هایی اعمال شود.

مدیرکل گردشگری داخلی تاکید کرد: سیاست گذاری گردشگری بدون درنظر گرفتن شاخص و شرایط حمل ونقل به خصوص هواپیما، امکان پذیر نیست و ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض متولی سفر به گرانی بلیت هواپیما

اعتراض متولی سفر به گرانی بلیت هواپیما