مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 12:002023-01-25سياسي

مسئولان در حمایت از تولیدکنندگان باید جدیت داشته باشند


در شرایط اقتصادی کنونی و تحریم های ظالمانه کشورهای استکباری و غرب، بخش تولید در معرض آسیب های جدی اقتصادی قرار دارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، علی شعبانی در مراسم افتتاح طرح های دادسرای عمومی و انقلاب قزوین که صبح امروز برگزار شد، اظهار کرد: در راستای بیانات مقام معظم رهبری در زمینه حمایت از تولید، ارتباط تولیدکنندگان با مدیران و بررسی مشکلات این قشر زحمتکش، سامانه ارتباط تصویری با ابتکار دادستان قزوین به بهره برداری رسید.

وی افزود: در شرایط اقتصادی کنونی و تحریم های ظالمانه کشورهای استکباری و غرب، تولیدکنندگان در معرض آسیب های جدی اقتصادی قرار دارند، به همین منظور باید اقدامات حمایتی از سوی مدیران و مسئولان استان از تولیدکنندگان افزایش یابد.

رییس کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: سایر مدیران و دستگاه ها نیز باید از ابتکار دادستان قزوین استفاده کرده و ملاقات عمومی خود را به صورت مجازی نیز برگزار کنند تا ضمن کاهش هزینه ها و تردد مردم، رسیدگی به مشکلات  و نیازهای مردم تسریع یابد.

گفتنی است در جریان این مراسم که با حضور رییس کل دادگستری استان، دادستان قزوین، معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین، فرمانده فراجا، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان، فرماندار قزوین و جمعی از مسوولان قضایی و انتظامی و دستگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان در حمایت از تولیدکنندگان باید جدیت داشته باشند

مسئولان در حمایت از تولیدکنندگان باید جدیت داشته باشند