مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 12:002023-01-25ورزشي

افزایش منابع خرد با استفاده از ظرفیت کارت های هواداری دو تیم محبوب پایتخت


هم اکنون شعب بانک شهر می بایست برای خدمات رسانی به تمامی شهروندان و به خصوص هواداران دو تیم محبوب پایتخت از آمادگی کامل برخوردار بوده و توجه جدی به جذب منابع خرد داشته باشند.

- هم اکنون شعب بانک شهر می بایست برای خدمات رسانی به تمامی شهروندان و به خصوص هواداران دو تیم محبوب پایتخت از آمادگی کامل برخوردار بوده و توجه جدی به جذب منابع خرد داشته باشند.

قائم مقام مدیرعامل بانک شهر از استقبال هواداران دو تیم محبوب پایتخت (استقلال و پرسپولیس) از کارت های هواداری این بانک خبر داد و گفت: شعب بانک در سراسر کشور باید از این فرصت برای افزایش منابع خرد استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک شهر، دکتر رحیم طاهری با اعلام این خبر، افزود: با استقبال خوب هواداران استقلال و پرسپولیس از کارت هواداری بانک شهر، انتظار می رود صدور کارت هواداری در شعب بانک طی ماه های آینده بیش از پیش افزایش یابد.

طاهری با اشاره به امضاء تفاهمنامه همکاری های مشترک میان بانک شهر و دو تیم محبوب پایتخت، گفت: تاکنون و با توجه به زمان کوتاه، از گذشته شدن تفاهمنامه در حدود 12 هزار کارت برای هواداران استقلال و پرسپولیس صادر شده است.

وی تصریح کرد: هم اکنون شعب بانک شهر می بایست برای خدمات رسانی به تمامی شهروندان و به خصوص هواداران دو تیم محبوب پایتخت از آمادگی کامل ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش منابع خرد با استفاده از ظرفیت کارت های هواداری دو تیم محبوب پایتخت

افزایش منابع خرد با استفاده از ظرفیت کارت های هواداری دو تیم محبوب پایتخت