مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 11:552023-01-25اجتماعي

جابجایی مراکز آموزشی خصوصی از اماکن پر ترافیک


همدان_فرماندار همدان با اعلام اینکه مراکز آموزشی خصوصی از اماکن پر ترافیک جابجا می شوند، گفت: حضور دانش آموزان صاحب ایده در جلسات شورای آموزش و پرورش باید عملی شود.

- مسلم مخفی در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: یکی از بزرگترین معضلات ما در همدان موضوع ترافیک است که جانمایی نامناسب مدارس غیر انتفاعی و مراکز آموزشی بخش خصوصی به این مشکل دامن زده است.

سرپرست فرمانداری همدان افزود: به این مراکز اخطار قانونی لازم ابلاغ شده است و جابجایی آنها از اماکن پرترافیک در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ارزش دانایی و کسب علم و دانش را به طور مستمر به خودمان، معلمان و فرزندانمان گوشزد کنیم اضافه کرد: در مباحث فرهنگی به آموزش و پرورش بی توجهی داشتیم و باید شرایط آموزش، تعلیم و تربیت را برای دانش آموزان فراهم کنیم.

مخفی با اشاره به ضرورت افزایش ارتباط با نسل های جدید، نوجوان و جوان اظهار کرد: ضمن دعوت از دانش آموزان نخبه و صاحب ایده در تصمیم گیری های محتوایی شورای آموزش و پرورش از حضور این عزیزان استفاده می کنیم.

وی در پایان افزود: از فرصت دهه فجر جهت تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی باید استفاده کنیم و اجازه ندهیم دشمن فضای یاس و نا امیدی را به جامعه القا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابجایی مراکز آموزشی خصوصی از اماکن پر ترافیک

جابجایی مراکز آموزشی خصوصی از اماکن پر ترافیک