مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 11:552023-01-25سياسي

دومین گفت وگوی دینی اسلام و مسیحیت آفریقای جنوبی برگزار می شود


دومین گفت وگوی دینی اسلام و مسیحیت آفریقای جنوبی با عنوان «اخلاق در ادیان» (8 بهمن ماه) در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار می شود.

- دومین گفت وگوی دینی اسلام و مسیحیت آفریقای جنوبی با عنوان اخلاق در ادیان (8 بهمن ماه) در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دور دوم گفت وگوی دینی مرکز گفت وگوی ادیان و فرهنگ های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و اندیشمندان مسیحیت آفریقای جنوبی، صبح روز شنبه (8 بهمن ماه) در محل این سازمان برگزار خواهد شد.

این دور از گفت وگوها که به اهتمام رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در پرتوریا و با همکاری دانشکده الهیات دانشگاه تهران برگزار می شود، با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی ایمانی پور، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و رییس شورای سیاستگذاری و هماهنگی گفت وگوی ادیان جمهوری اسلامی ایران افتتاح خواهد شد.

پروفسور ران توا لتسوسا، رییس دانشکده الهیات و ادیان دانشگاه پرتوریا که سرپرستی هیأت چهار نفره از آفریقای جنوبی را عهده دار است از دیگر سخنرانان این آیین خواهد بود.

محمود واعظی، رییس دانشکده الهیات دانشگاه تهران، حجج اسلام احمد مبلغی، سید مفید حسینی کوهساری و سید مصطفی دریاباری نیز در بخش دیگر این مراسم به بیان دیدگاه های خود در خصوص اخلاق در ادیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین گفت وگوی دینی اسلام و مسیحیت آفریقای جنوبی برگزار می شود

دومین گفت وگوی دینی اسلام و مسیحیت آفریقای جنوبی برگزار می شود