مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 11:552023-01-25دانش

شناسایی 160 نیاز فناورانه در استان مرکزی


رییس پارک علم و فناوری استان مرکزی گفت: بواسطه رویداد تانا 160 نیاز فناورانه در استان شناسایی شد.

- دکتر داستان پنجم بهمن ماه 1401 در رویداد توسعه و ارتقای زیست بوم نوآوری استان مرکزی(رویداد تانا) که با حضور دکتر صفدری مشاور معاون فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد، با اشاره به وظایف و ظرفیت های پارک علم و فناوری استان مرکزی اظهار کرد: پارک در واقع وظیفه دارد که خطر موجود بین بازار و فناوری را برای شرکت فناور و دانش بنیان کاهش دهد.

وی با بیان اینکه پارک زنجیره ای است که در انتهای زیست بوم قرار دارد و ارتباط دهنده شرکت با دانشگاه است، گفت: امروز 50 هسته فناور، 92 شرکت فناور نوپا و 52 شرکت فناور رشدیافته در پارک علم و فناوری استان مرکزی فعال هستند و 30 شرکت دانش بنیان نیز در صف ورود به پارک قرار دارند.

داستان با بیان اینکه بیش از 140 محصول در پارک تجاری شده است، گردش مالی شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری استان مرکزی را بالغ بر 224 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: امسال 1400 فرصت شغلی توسط شرکت های پارک ایجاد شده و سال گذشته نیز بیش از 2 میلیارد دلار صادرات صورت گرفته است.

وی وسعت پارک علم و فناوری استان مرکزی را بالغ بر 12 هکتار دانست و گفت: پارک در زمینه سوله و کارگاه محدودیت دارد در حالی که بسیاری از شرکت ها نیازمند کارگاه هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 160 نیاز فناورانه در استان مرکزی

شناسایی 160 نیاز فناورانه در استان مرکزی