مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 11:352023-01-25سياسي

28 گروه جهادی با کمیته امداد همکاری دارند


مدیر اجرایی قرارگاه جهادی حاج عبداله والی کمیته امداد استان زنجان گفت: 28 گروه جهادی در قالب خدمات عمرانی، معیشتی و خدمات بهداشتی با کمیته امداد استان زنجان همکاری دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سید مسعود حسینی، مدیر اجرایی قرارگاه جهادی حاج عبداله والی کمیته امداد استان زنجان با اشاره به فعالیت 180 مرکز نیکوکاری در استان اظهار کرد: از این آمار 6 مرکز به صورت جهادی فعالیت دارند.

وی با اشاره به همکاری 28 گروه جهادی با کمیته امداد استان زنجان اضافه کرد: از این تعداد 6 گروه در قالب ارائه خدمات عمرانی، 14 گروه در قالب ارائه خدمات معیشتی و 8 گروه نیز در قالب ارائه خدمات بهداشتی فعالیت دارند.

حسینی افزود: بر اساس آمارهای موجود از ابتدای سال جاری تاکنون 5 میلیارد و 420 میلیون تومان خدمات از طریق همکاری مشترک بین کمیته امداد و این گروه های جهادی ارائه شده است.

وی همچنین با اشاره به تاثیرگذاری فعالیت گروه های جهادی در برنامه های این نهاد افزود: مزیت دیگر گروه های جهادی امیدبخشی در جامعه است و فعالیت های جهادی موجب ارتقای همبستگی اجتماعی و امیدآفرینی شده و فرصت جدید در خدمت رسانی خلق می کند.

پایان پیام/73005


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

28 گروه جهادی با کمیته امداد همکاری دارند

28 گروه جهادی با کمیته امداد همکاری دارند