مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 11:252023-01-25اقتصادي

اهدای 354 سری جهیزیه به نوعروسان مورد حمایت البرزی


از ابتدای سال جاری تاکنون 354 سری جهیزیه به ارزش 8 میلیارد و 850 میلیون تومان با کمک خیران، مراکز نیکوکاری و کمیته امداد امام (ره) استان به نوعروسان نیازمند البرزی اهداء شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، شاپور قاسمی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد البرز، در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به اینکه کمک هزینه ها در قالب تأمین جهیزیه دختران موردحمایت، هدیه ازدواج پسران مددجو و همچنین کمک به ازدواج مجدد بانوان تحت حمایت پرداخت می شود، گفت: هزینه تهیه 5 قلم کالای اصلی جهیزیه شامل یخچال، اجاق گاز، جاروبرقی، تلویزیون و ماشین لباسشویی اعطایی به نوعروسان از محل مساعدت های نوع دوستانه خیران، مراکز نیکوکاری و کمیته امداد تأمین شده است.

قاسمی بابیان اینکه اهدای جهیزیه به زوج های جوان یک حرکت فرهنگی مؤثر در راستای ترویج سنت حسنه ازدواج آسان جوانان در جامعه است، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 354 سری جهیزیه به ارزش 8 میلیارد و 850 میلیون تومان با کمک خیران، مراکز نیکوکاری و کمیته امداد امام (ره) استان به نوعروسان نیازمند البرزی اهداء شد.

وی از آمادگی دفاتر 13 گانه کمیته امداد وبیش از 400 مرکز نیکوکاری برای دریافت کمک های نقدی خبر داد و افزود: مردم نیکوکار و خیران عزیز می توانند از طریق اسکن کد QR (درگاه پرداخت الکترونیکی) و واریز به شم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 354 سری جهیزیه به نوعروسان مورد حمایت البرزی

اهدای 354 سری جهیزیه به نوعروسان مورد حمایت البرزی