مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 11:202023-01-25فرهنگي

سینمای هنری مملو از ایده تاره است/اکران فیلم خارجی در هنر و تجربه


محمد حمیدی مقدم مدیر عامل مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی ضمن بازدید از دفتر گروه «هنر و تجربه» از اکران قریب الوقوع فیلم های هنری و تجربی خارجی در این گروه خبر داد.

- محمد حمیدی مقدم مدیر عامل مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی ضمن بازدید از دفتر گروه هنر و تجربه از اکران قریب الوقوع فیلم های هنری و تجربی خارجی در این گروه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، محمد حمیدی مقدم مدیرعامل مرکز، سه شنبه چهارم بهمن ماه ضمن بازدید از دفتر گروه هنر و تجربه و اطلاع از روند اکران فیلم ها و برنامه های آینده این گروه، گفت: خوشحالم که برنامه اکران فیلم ها در هنر و تجربه با نظم و طبق روال انجام می شود و در دوره جدید تا امروز 11 فیلم روی پرده رفته است.

بازتاب های رسانه ای و واکنش هایی که سینماگران نسبت به شرایط در هنر و تجربه دارند، امیدوارکننده است و مسئولیت شما را بیشتر می کند.

امیدوارم در ماه های آینده، بر تعداد تماشاگران فیلم ها، سالن ها و میزان رضایت سینماگرانی که آثارشان متفاوت و تجربی است و خانه ای جز هنر و تجربه ندارند، افزوده شود.

وی ادامه داد: تیم چابک، یکدست و همدلی در هنر و تجربه همراه شده، زحمات و تلاش های محمد طیب و گروه هنر و تجربه کاملا مشهود اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سینمای هنری مملو از ایده تاره است/اکران فیلم خارجی در هنر و تجربه

سینمای هنری مملو از ایده تاره است/اکران فیلم خارجی در هنر و تجربه