مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 11:152023-01-25اقتصادي

افزایش 22 درصدی تصادفات جاده ای همدان/وقوع بیشترین تصادفات منجر به فوت در رزن


رییس پلیس راه استان همدان از افزایش 22 درصدی تصادفات در 10 ماهه امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: محور همدان به رزن بیشترین آمار تصادفات منجر به فوت در استان همدان را دارد.

- سرهنگ علی فکری چهارشنبه 5 بهمن ماه در کمیسیون ایمنی استان همدان، اظهار کرد: طی 10 ماهه امسال بیش از 208 هزار تردد در سطح استان داشتیم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 22 درصد افزایش داشته است.

فکری با بیان اینکه 311 تصادف منجر به فوت در 10 ماهه امسال داشتیم که این آمار نسبت به سال گذشته 27 مورد یعنی 10 درصد افزایش داشته است، ادامه داد: در تصادفات جرحی 1812 نفر مجروح شدند که این آمار 288 نفر معادل 19 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیشتر شده است.

وی با بیان اینکه محور همدان به رزن بیشترین آمار تصادفات منجر به فوت در استان همدان را دارد، توضیح داد: محور همدان به رزن چهارخطه است اما بیشترین تصادفات را به خود اختصاص داده و 13 درصد تصادفات راه های استان در آن منطقه است و با 11 مورد فوت در 10 ماه امسال بیشترین مورد فوتی را داشته است.

رییس پلیس راه استان همدان ادامه داد: محور همدان به ملایر هشت درصد، محور غارعلیصدر هفت درصد و محور قهاوند شش درصد تصادفات راه های استان را به خود اختصاص داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 22 درصدی تصادفات جاده ای همدان/وقوع بیشترین تصادفات منجر به فوت در رزن

افزایش 22 درصدی تصادفات جاده ای همدان/وقوع بیشترین تصادفات منجر به فوت در رزن