مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 11:102023-01-25اقتصادي

قبوض میلیونی گاز برخی شهروندان خراسان جنوبی/پاسخ شرکت گاز


شرکت گاز خراسان جنوبی معتقد است محاسبه پلکانی مصرف و قیمت گاز موجب صدور قبوض میلیونی دی ماه برخی شهروندان پرمصرف شده است.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: قبوض گاز دی ماه شهروندان خراسان جنوبی که به دستشان رسید، بسیاری از آن با دیدن مبلغ قبوض شگفت زده شدند چرا که تفاوت بسیار فاحشی با ماه های قبل علی رغم مصرف نه چندان متفاوت با دوره گذشته بود.

برخی از شهروندان نیز با قبوض میلیونی گاز مواجه شدند و برایشان این سوال پیش آمد که چرا با چنین مبالغی رو به رو شدند.

قیمت گاز به صورت پلکانی محاسبه می شود رحمان محمودی، مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی در این زمینه به خبرنگار مهر گفت: مصرف و به تبع آن قیمت گاز از ابتدای آذر ماه به صورت پلکانی محاسبه می شود.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی بیان کرد: به این صورت که در پلکان اول تا سوم حداکثر قیمت هر مترمکعب گاز 96 تومان و در پلکان چهار تا 10 از 175 تومان تا هزار پانصد تومان محاسبه می شود.

محمودی گفت: همچنین در پلکان یازدهم هر مترمکعب گاز پنج هزار تومان و در پلکان دوازدهم نیز به ازای هر مترمکعب گاز شهروندان باید شش هزار تومان باید پرداخت شود.

بررسی یک مورد قبض میلیونی گاز وی ادامه داد: شهروندی داشته ایم که میزان مصرف گاز او هزار و 949 متر مکعب بوده که چنین شهروندی بی شک جز مشترکین بد مصرف محسوب می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قبوض میلیونی گاز برخی شهروندان خراسان جنوبی/پاسخ شرکت گاز

قبوض میلیونی گاز برخی شهروندان خراسان جنوبی/پاسخ شرکت گاز