مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 10:552023-01-25سياسي

اساسی ترین پاسخ به توطئه های دشمن رفع مشکلات مردم است


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: امروز اساسی ترین پاسخ به توطئه ها و اقدامات مذبوحانه دشمنان خدمت به مردم و رفع مشکلات آنها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک در پی اقدام ضد ایرانی و خلاف قانون پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست آنچه که سازمان های تروریستی نامیدن است، فرماندار اراک به همراه شورای اداری این شهرستان، با حضور در دفتر ستاد فرماندهی سپاه حضرت روح الله استان مرکزی ضمن محکومیت شدید این اقدام خائنانه و تجدید بیعت با آرمان های مقدس سپاه حمایت خود از این نهاد مردمی و انقلابی را اعلام کردند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ضمن تقدیر و تشکر از مواضع انقلابی و ارزشمند مسئولین، گروه ها و اقشار مختلف مردم استان خصوصا شورای اداری شهرستان اراک اظهار داشت: حمایت های مردم و گروه های مختلف از سپاه عزم این نهاد را برای ادامه مسیر پرافتخار دوچندان خواهد کرد و سپاه پاسدار انقلاب و فدایی ملت ایران است و برای صیانت از امنیت کشور و خدمت به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

سردار محسن کریمی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خادم مردم و برهم زننده دسیسه ها و توطئه های دشمنان است، گفت: سپاه مهمترین سد راه تهدیدات دشمن در حوزه های مختلف است و سپاه بدون توجه به عملیات روانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساسی ترین پاسخ به توطئه های دشمن رفع مشکلات مردم است

اساسی ترین پاسخ به توطئه های دشمن رفع مشکلات مردم است