مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 10:302023-01-25سياسي

مرکز آموزش سربازی نیشابور، ظرفیت ارتقاء و تبدیل به یکی از قطب های آموزشی را دارد


فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: مرکز آموزش سربازی شهید مطهری شهرستان نیشابور این ظرفیت و توانمندی را دارد که با فراهم نمودن زیرساخت های لازم، - ایسنا/خراسان رضوی فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: مرکز آموزش سربازی شهید مطهری شهرستان نیشابور این ظرفیت و توانمندی را دارد که با فراهم نمودن زیرساخت های لازم، به یک قطب آموزشی فراجا با ظرفیت چندین گردان تبدیل شود.

سردار احمدرضا رادان سه شنبه 4 بهمن در سفر به نیشابور در جمع مسئولان و همکاران خود در مرکز آموزش شهید مطهری این شهرستان اظهار کرد: تمام داشته های ما مرهون خون شهدا و فداکاری رزمندگان اسلام است و ما تا ابد مدیون رشادت ها و جانبازی این عزیزان هستیم.

وی ادامه داد: برای حل مشکلات و کمبودهای ساختاری فرماندهی انتظامی شهرستان نیشابور ابتدا باید مشکلات زیرساختی حل شود.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: بنا داریم با کمک مدیریت اداری شهرستان نیشابور، با تغییر کاربری از برخی زمین های مازاد متعلق به نیروی انتظامی برای حل کمبودهای زیرساختی بهره ببریم.

این مقام ارشد انتظامی کشور افزود: با توجه به ظرفیت و جایگاه شهرستان نیشابور، این توانمندی وجود دارد که مرکز آموزش سربازی شهید مطهری این شهرستان، با فراهم نمودن زیرساخت های لازم، به یک م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز آموزش سربازی نیشابور، ظرفیت ارتقاء و تبدیل به یکی از قطب های آموزشی را دارد

مرکز آموزش سربازی نیشابور، ظرفیت ارتقاء و تبدیل به یکی از قطب های آموزشی را دارد