مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 10:302023-01-25سياسي

بررسی وضعیت آماده سازی شبکه برق خوزستان برای تابستان 1402


سیزدهمین جلسه شورای پایایی منطقه ای شبکه برق خوزستان با موضوع آماده سازی شبکه برای تابستان 1402 با حضور مدیران برق منطقه ای خوزستان، شرکت های توزیع نیروی برق اهواز، - ایسنا/خوزستان سیزدهمین جلسه شورای پایایی منطقه ای شبکه برق خوزستان با موضوع آماده سازی شبکه برای تابستان 1402 با حضور مدیران برق منطقه ای خوزستان، شرکت های توزیع نیروی برق اهواز، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد و نیروگاه های تولید برق برگزار شد.

محمود دشت بزرگ رییس شورای پایایی منطقه ای شبکه برق خوزستان در این نشست اظهار کرد: از پیک تابستان 1401 با موفقیت عبور و در شاخص ‍ های ارزیابی کیفیت عملکرد در ارزیابی شرکت ها به رتبه برتر رسیدیم.

وی با بیان اینکه این جلسه برای مرور تجربیات پیک قبل و بررسی برنامه ها برای افق تابستان 1402 تشکیل شده است، تصریح کرد: مهمترین دستور کاری ما آمادگی برای مواجهه با پیک سال آینده و تحقق تعهدات و تکالیفی است که شرکت های عضو این شورا برای آمادگی شبکه بر عهده دارند.

رییس شورای پایایی منطقه ای شبکه برق خوزستان با بیان اینکه در این نشست گزارش عملکردها ارائه شود، افزود: انتظار است که طرح ها و پروژه های حوزه بهره برداری و تعمیرات سالیانه و توسعه بخش نیروگاهی در زمان باقیمانده به سرانجام برسد و شبکه آماده ورود به پیک تابستان 1402 شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی وضعیت آماده سازی شبکه برق خوزستان برای تابستان 1402

بررسی وضعیت آماده سازی شبکه برق خوزستان برای تابستان 1402