مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 10:152023-01-25اقتصادي

صادرات محصولات گلخانه ای خاش به 5 کشور


مدیر جهادکشاورزی شهرستان خاش گفت: علیرغم کاهش شدید و استمرار برودت دما و تاثیر منفی که بر روند تولید مطلوب محصولات گلخانه ای داشته، تاکنون علاوه بر تامین نیاز بازار شهرستان و ارسال به شهرستان های مجاور بیش از 900 تن گوجه فرنگی و بادمجان گلخانه ای تولید .

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر جهادکشاورزی شهرستان خاش گفت: علیرغم کاهش شدید و استمرار برودت دما و تاثیر منفی که بر روند تولید مطلوب محصولات گلخانه ای داشته، تاکنون علاوه بر تامین نیاز بازار شهرستان و ارسال به شهرستان های مجاور بیش از 900 تن گوجه فرنگی و بادمجان گلخانه ای تولید شهرستان خاش به 5 کشور دنیا صادر شده است که نسبت به سال گذشته رشد حدود 15درصدی را نشان می دهد.

شیرزاد کمالی در گفت وگو با ایسنا- افزود: توسعه صادرات،شرایط اقلیمی، تعامل با کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی از جمله دلایل رونق کسب و کار بهره برداران گلخانه دار خاش است و سودآوری این کسب و کار باعث شده طی 3سال اخیر بیش از30 هکتار به سطح گلخانه های خاش افزوده شود.

وی تصریح کرد: در سال جاری و با افتتاح و بهره برداری فاز دوم مجتمع گلخانه ای دوربن در کنار سایر گلخانه های جدید الاحداث، مجموع سطح گلخانه های شهرستان به بیش از 84 هکتار برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات محصولات گلخانه ای خاش به 5 کشور

صادرات محصولات گلخانه ای خاش به 5 کشور