مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 10:052023-01-25اقتصادي

گردش مالی 200 میلیارد دلاری بانکرینگ در جهان


عضو هیأت رییسه کمیسیون انرژی مجلس گفت: 400 پایانه سوخت رسانی در جهان فقط خدمات بانکرینگ ارائه می دهند که 200 میلیون تن نفت کوره به ارزش 200 میلیارد دلار به کشتی ها می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، عبدالعلی رحیمی مظفری عضو  هیات رییسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی امروز در حاشیه دومین همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری و توسعه نفت و انرژی در قشم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از ظرفیت های مهم منطقه ای ما، بانکرینگ سوخت است که می تواند ارزآوری قابل توجهی داشته باشد.

وی با بیان این که امنیت خلیج فارس و دریای عمان مدیون حضور ایران است، خاطرنشان کرد: بهره مندی از ظرفیت های اقتصادی این منطقه به برنامه ریزی، بسترسازی، ایجاد زیرساخت و نیز نگاه مدیریتی هوشمندانه نیاز دارد تا بتوان این ظرفیت را به فعلیت رساند.

به گفته عضو هیأت رییسه کمیسیون انرژی مجلس، 80 درصد تجارت جهان از طریق حمل ونقل دریایی است که 47 درصد هزینه این کشتی ها هزینه سوخت است و برای خدمت رسانی به این کشتی ها، 400 پایانه سوخت رسانی ایجاد شده که سالانه بیش از 200 میلیون تن نفت کوره و .

را به ارزش بیش از 200 میلیارد دلار در اختیار کشتی ها قرار می دهند.

سالانه 47 هزار کشتی در خلیج فارس تردد می کنند رحیمی مظفری در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به تردد 47 هزار کشتی در خل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردش مالی 200 میلیارد دلاری بانکرینگ در جهان

گردش مالی 200 میلیارد دلاری بانکرینگ در جهان